Livet mitt

Tankar, sysslor, betraktelser samt passionen för träning, foto och livets varanden.

Mitt upp i alltet

Publicerad 2012-10-11 08:24:35 i Livet,

Oktober rusar fram. Imorgon är det årsdagen, två-årsdagen för uppbrottet. Inte visste jag hur det skulle bli, men nu vet jag och jag har gått vidare.
 
Igår var en kamp med tankar, känslor och varande. Jobbet tillät mig inte att släppa fokus, Intervjuer både med kandidater och för egen räkning. Förhoppningar och framtidsdrömmar.
 
Att slita ut sig, att träna sig tokig på gymmet blev en bra avslutning på dagen och det var skönt att rätt mör ta sig hem med den nyservade bilen.
 
Sov mina fem timmar, mös med missen och glodde på tvätthögarna. Sen, ikväll, senare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela