Livet mitt

Tankar, sysslor, betraktelser samt passionen för träning, foto och livets varanden.

Kvällstårar

Publicerad 2012-10-04 22:46:37 i Livet, Relationer,

Någonstans lovade jag mig att inte vara för blödig och dan, varken i text eller bild, men jag är en sådan känslomänniska. Idag under eftermiddag kvällen hade jag ett kort samtal över nätet med en god vän, en mycket god vän faktiskt. En som jag på vägen dock räknat bort men som blottar sitt hjärta och tankar för mig i ett. Idag på eftermiddagen kändes det som om han högg av min arm, igen. Knölade till det här hjärtat igen. Å för var gång känns det som om jag ramlar ner i den där gropen allt längre och längre. Att jag överhuvudtaget tillåter mig att kvaddas gång på gång?
 
Så, så är det. Två år som singel. Mitt val. Mitt liv. Ett par hjärtevänner som inte kan bestämma sig vilken fot de ska stå på, och mitt egna sinne och hjärta dras med i alla dessa känslokaruseller trots att jag vet vad som är bra för mig, vad jag är värd, vem jag vill vara med...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela