Livet mitt

Tankar, sysslor, betraktelser samt passionen för träning, foto och livets varanden.

Ny ordning

Publicerad 2013-05-20 12:50:00 i Livet,

Tiden har runnit iväg. Vinter har blivit vår. Människor har kommit och gått, och jag själv har gjort mina val, däremot så gjorde förra veckans besked mig väldigt ledsen. Nu går jag i alla fall vidare trots att tystnaden och tomheten från de, den gruppen kommer att kännas ett tag. Det är dags att utforska nya ställen och framförallt komma vidare i min egen utvecklingl
 
I lördags avverkades eurovision song contest och en 40-fest, extra tid med goa barnen och igår söndag en framgångsrik bra truppgymnastiktävling och guldet i Hockey VM. 
 
Idag började livet i det mjölkvita dimmiga, nu har det klarnat upp och så också mitt sinne. Nu ger vi oss ut i solen och vårdar hjärta och själ.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela